
Družba BAIC, ustanovljena leta 1958, ima sedež v Pekingu na Kitajskem, njena matična družba, Beijing Automotive Group Co., Ltd., pa na lestvici Fortune 500 zaseda 162. mesto. BAIC je ena največjih avtomobilskih skupin v državni lasti na Kitajskem, ki obsega raziskave in razvoj ter proizvodnjo vozil in nadomestnih delov, poslovne dejavnosti v zvezi s servisnimi storitvami, celovite storitve s področja potovanj, financiranje, naložbe in druge dejavnosti.
Leta 1958 je družba BAMF (Beijing Automotive Manufacturing Factory) lansirala prvo vozilo, ki ga je razvila sama, in sicer limuzino Jinggangshan, ki sta ji sledila BJ212, prva generacija kitajskih lahkih terenskih vozil, in BJ130, prva generacija kitajskih lahkih tovornjakov. Leta 1983 je BAIC z družbo American Motors Corporation (matična družba znamke JEEP) ustanovil skupno podjetje, Beijing Jeep Corporation, prvo skupno podjetje za proizvodnjo vozil v okviru kitajske avtomobilske industrije. Po pristopu Kitajske k STO je ustanovila tudi prvo skupno podjetje za proizvodnjo vozil skupaj z družbo Hyundai Korea – Beijing Hyundai Auto Co., Ltd., skupaj z družbo Mercedes-Benz pa skupno podjetje Beijing Benz Automotive Co., Ltd.
Skupina BAIC, ki se dandanes osredotoča na tri osnovne poslovne dejavnosti – vozila, nadomestne dele in servisne storitve – zajema širok nabor avtomobilskih znamk, in sicer: lastna osebna vozila ARCFOX, BEIJING in BAIC ORV; lastna gospodarska vozila: BAIC Foton, BAIC Changhe ter znamke skupnih podjetij Beijing Benz, Fujian Benz, Beijing Hyundai Motor in Foton Daimler. Produkti družbe BAIC so naprodaj v 110 državah in regijah po svetu, skupna prodaja pa je presegla 31 milijonov enot.
Leta 2013 je bila uradno ustanovljena družba BAIC International Development Co., Ltd. Kot glavna platforma za globalni poslovni razvoj znamke BAIC je družba BAIC Intl. trdno zavezana pobudi “Pas in pot”. BAIC Intl. se z vrednostnim pozicioniranjem, ki zajema oblikovanje lastne platforme za trgovino v tujini in vlogo ponudnika integriranih storitev v tujini, osredotoča predvsem na dve industrijski verigi: proizvodnjo za tujino in mednarodno trženje. Znotraj tega je odgovorna za izgradnjo znamke BAIC v svetovnem merilu in spodbujanje globalnih industrijskih inovacij skupine BAIC.
Na podlagi produktov skupine BAIC je družba BAIC Intl. vzpostavila celovit postopek razvoja produktov v tujini ter postopek certificiranja za preoblikovanje poslovanja. Produkti zajemajo pet kategorij: limuzine, športne terence, terenska vozila, poltovornjake in vozila s pogoni na alternativne vire energije. Družba BAIC Intl. je vzpostavila več kot 360 prodajnih in servisnih centrov v več kot 30 državah po svetu, med drugim v jugovzhodni Aziji, srednji in zahodni Aziji, na Bližnjem vzhodu, v Afriki, v Srednji in Južni Ameriki ter nekaterih evropskih državah in regijah.