TERENSKA VOŽNJA

Vključevanje vozil in
zmogljivost

Uporaba računalniško podprtih razvojnih metod.
Poglobljeno povezovanje simulacij z oblikovanjem in eksperimentiranjem.
Integracija na več ravneh, kot so sistem, komponente in vozilo, je kombinacija virtualnega in resničnega sveta.

Inženirsko preverjanje

Podjetje je sposobno testirati in preverjati funkcije, delovanje, zanesljivost, trajnost in okoljsko prilagodljivost komponent, sistemov in vozil, za kar je pridobilo certifikat CNAS.

Profesionalna delavnica za poskusno proizvodnjo s celostnim postopkom preverjanja lahko letno proizvede 500 vozil za testiranje, posebno proizvodnjo in modificirane prototipe, kar je največ med vsemi proizvajalci na Kitajskem.

Platforma za inteligentno analizo velikih podatkov je omogočila hitro in natančno pridobivanje dragocenih informacij iz obsežnih podatkovnih zbirk ter jo uspešno uporabila v različnih procesih raziskav in razvoja vozil.

Proizvodna kapaciteta

Proizvodni obrat za terenska vozila ima skupno proizvodno površino 240.000 m2 in letno proizvodno kapaciteto 100.000 vozil ter je prejel nagrado za zeleno tovarno in najboljšo tovarno z digitalno kompetenco Kitajske.

Vrhunska zanesljivost

Podjetje je razvilo 28 metod za analizo in pridobivanje spektrov obremenitev v mejnih in tipičnih delovnih pogojih, pri čemer združuje dinamične in statične obremenitve. Poleg tega je izumilo 35 visokozanesljivih struktur, kot so struktura delov, ki se odpirajo in zapirajo, ter celoten sistem zaklepanja vozila. Prav tako je vzpostavilo virtualno in fizično testiranje v kombinaciji z večstopenjsko testno platformo ter tako razvilo odlično zasnovo za visoko zanesljivost terenskih vozil. Povprečno število prevoženih kilometrov terenske vožnje med okvarami terenskega vozila BAlC se je povečalo s 1200 km na 7536 km, kar je precej nad mednarodnim povprečjem podobnih produktov.

Decembra leta 1960 je sedež generalštaba poročal državnemu svetu in predlagal proizvodnjo terenskega vozila v BAW. Od leta 1961 je podjetje BAW postopno razvijalo modele terenskih vozil, kot so BJ210, BJ211 in BJ212. Marca leta 1963 je lahko terensko vozilo BJ210C uspešno prestalo tehnično ocenjevanje, ki ga je organiziralo ministrstvo za strojno industrijo Kitajske, in prejelo ime “Beijing”.
Leta 1966 je predsednik Mao na Trgu nebeškega miru pozdravljal množice ljudi iz modela BJ212. Istega leta se je začela uradna proizvodnja tega lahkega terenskega vozila BJ212. Svetovno priznana serija BJ212 je v petdesetih letih s skupno proizvodnjo več kot 1,2 milijona vozil (vključno z BJ2020) postala industrijski mit.
Model BJ212, proizveden leta 1974, postane prva podarjena zbirka v pekinškem avtomobilskem muzeju. Beijing Jeep BJ212 prav tako nosi spomine na osemdeseta leta prejšnjega stoletja.
1. oktobra 1999 je med 50. parado ob državnem prazniku terensko vozilo “BJ2020S” vodilo povorko vozil.
Septembra 2002 je Centralna vojaška komisija izdala razvojno nalogo za drugo generacijo 0,5-tonskega terenskega vozila, imenovanega “Warrior”.
Leta 2008 je skupina BAIC začela razvijati model BJ40, svoje prvo terensko vozilo za civilno prebivalstvo.
1. oktobra 2009, med 60. parado ob državnem prazniku, je “Beijing Warrior” služil kot vozilo na čelu povorke in vozilo za vleko topov. Istega leta je model “Warrior” prejel prvo nagrado za tehnološki napredek kitajske avtomobilske industrije. S tem se je začel razvoj prenovljenega modela Beijing Warrior BJ80.
Leta 2013 je bila ustanovljena sodobna tovarna za proizvodnjo terenskih vozil BAIC, uradno pa je bila oblikovana tudi profesionalna skupina za raziskave in razvoj terenskih vozil BAIC. Predstavljeno je bilo prvo civilno terensko vozilo BJ40.
Septembra 2015 je bil na paradi ob 70. obletnici zmage kitajske ljudske vojske proti japonski agresiji in svetovni protifašistični vojni model BJ40 izbran kot ekskluzivno vozilo za vleko topov. Konec leta je bil izboljšani Warrior BJ80 po opravljenih 581 testih zanesljivosti, ki so zajemali celotno regijo (s skupno prevoženimi 2,77 milijona kilometri), na vseh vremenskih in cestnih razmerah, uradno sprejet v proizvodnjo.
Terensko vozilo Beijing, ki izvira iz bojišča in je vstopil v vsakdanjo rabo, ohranja prvotni namen in slavo modela BJ212, ter se zvesto drži najvišjih standardov kakovosti terenskih vozil. Ker je zasnovan za zahtevne razmere v testnem okolju, je povprečni interval med okvarami 4500 prevoženih kilometrov. Kazalniki visoke zanesljivosti pomagajo uporabnikom izboljšati učinkovitost in zmanjšati stroške.
Scroll to Top